söndag 29 mars 2009

Åtta bilder från en helg.


Sista kollen och tro det eller ej, men nu är jag frisk. Åtmnstine någorlunda.



Öl med N. Vi tänkte korka upp vid 14-snåret men stans krogar ville annorlunda. Efter mycket travande tog vi första klunken på ett fik. Patetiskt. Men gott.


Kvällen fortsatte lugnt och billigt men fruktansvärt folktomt på Deja Vu. Kvällen slutade i fönsterdans och tom plånbok.


Lönelördag (för dom som får lön vill säga)och full fart på både IKEA och Plantagen. Precis så jag vill ha det dagen efter.


Här är beviset på att öl gör hjärnan mindre slug. Fast jag kommer i all fortsättning hävda att det var Z himself som snickrade.


Earth Hour, den berömda nedsläktningen.


Söndag och jag tog en tur med en busslinje jag inte visste fanns.


Bussturen varade lite längre än vad jag trodde. Och jag kan lova att solen som värmde mig på vägen dit inte gjorde detsamma på returen. Dumt med kort hår ibland. Man skulle ha utdragbart hår. Eller ännu hellre päls.

Inga kommentarer: